14 februarie 2013 |

Mi-e dor...

Mi-e dor de clipa din trecut
Cand tu m-ai vrut,eu nu te-am vrut
Cand ma rugai un pic sa mai stau
Si mie lacrimi din ochi imi curgeau

Mi-e dor de clipa din trecut
De ce-am avut si ce-am pierdut
De sufletu-mi lipsit de durere
Si visuri ce nu-mi erau stinghere

Mi-e dor de clipa din trecut
De timpul acasa petrecut
De zilele cand copil eram
Si ce-i suferinta nu stiam



~Mi-e dor sa nu-mi mai fie dor~

*fara virgula si punct
doar spatiu si atat






4 vis(e):

Adina Ioniță spunea...

Copilaria - singurul paradis pierdut!
De ce iubim intotdeauna ceea ce ne lipseste?

Brandusa spunea...

Dorule, dorutule...!

...ღ...Dream...ღ... spunea...

Holy Sinner nu stiu daca are cineva rasouns la intrebarea asta

...ღ...Dream...ღ... spunea...

Brandusa
Dorule,dorutule
Unde-mi esti dragutule
Ca tare dorul iti duc
De cand ma trezesc pana ma culc :D

altceva nu mi-a trecut prin minte :))))

Trimiteți un comentariu