25 octombrie 2010 |

Imi cant iubirea...







12 vis(e):

Brandusa spunea...

wow, sunt fan melodie...varianta originala.
Uite-o, ti-o daruesc ! Si fetele noastre canta bine.

Elli Kokkinou - Den Ginete -

http://www.youtube.com/watch?v=MU8DAfmAV6Q&feature=related

Unknown spunea...

@Brandusa:Mersi mult:)

Dezvoltare Dubla spunea...

Imi place mai mult varianta originala. Si asa e... si fufele noastre o canta destul de bine:))

Unknown spunea...

@Georgian: :)) mi-a placut:D

Unknown spunea...

Am postat si piesea originala,cea pe care mi-a dat-o brandusa:)

Dezvoltare Dubla spunea...

:) ma bucur, asta inseamna ca iti pasa de cititorii tai;)

Unknown spunea...

@Georgian:normal ca imi pasa;)

Anonim spunea...

Imi place mult piesa originala.Dar sincer bambi nu se compara cu piesa originala.

Unknown spunea...

@Nobady:e normal sa nu se compare;)

. spunea...

frumos ..desi nu ma dau in vant dupa Bambi:)

D' spunea...

Mie imi place Bamby :) si dak ele copiaza , dupa parerea mea copiaza destul de bine fiindca si melodiile lor suna ft bine:) ,dar si varianta originala este frumoasa .

Unknown spunea...

@iulia:) ma bucur totusi ca iti place


@denisa:nu numai ele copiaza,sunt multi care fac lucru asta in ziua de azi;)

Trimiteți un comentariu