20 octombrie 2010 |

Fata din Nalindamar...

12 vis(e):

Anonim spunea...

Frumoasa melodie.Nu e genul meu dar e frumoasa.Madalina Manole avea o voce superba.

Unknown spunea...

@Nobady:Madalina Manole avea o voce minunata,prin cantecele ei reusea sa te linisteasca,pacat ca noi nu stim sa apreciem adevarate valori decat atunci cand e prea tarziu...

Dezvoltare Dubla spunea...

Frumoasa melodie, iti multumesc pentru postare:*

Unknown spunea...

@Georgian:Ma bucur ca iti place,cu placere"oricand" :*

Dezvoltare Dubla spunea...

"Oricand"... incepe sa ma puna in miscare cuvantul asta. Cat mister intr-un singur cuvant.

Unknown spunea...

:) in orice cuvant se poate ascunde un mister:)

Dezvoltare Dubla spunea...

Mai ales la tine;)

Unknown spunea...

:)sunt un mister ce din vise m-am nascut si in viata ta am aparut:),nu am gasit o rima mai buna,momentan:))

Dezvoltare Dubla spunea...

:) nu ai scris continuarea "si tot precum un vis am sa dispar";)

Unknown spunea...

Poate nu asta e continuarea;)

D' spunea...

Mi s-a parut cunoscuta vocea :):)
Intradevar melodia este frumoasa , merita sa o asculti :)

Unknown spunea...

@Deny:e de neconfundat vocea Madalinei Manole:)

Trimiteți un comentariu