28 mai 2011 |

Lacrimile mele...

Stelele...
Sunt lacrimile mele
Pe cer le-am aruncat
Si acolo le-am uitat
Acolo  le-am pus
Sa  vezi cat am plans
Dar cerul s-a umplut
Si loc n-am mai avut
Unde lacrimile sa arunc.

Roua...
Din cer lacrimile au picat
Si in roua s-au transformat
S-au asezat peste tot
Si n-au mai lasat niciun loc
Unde vreo lacrima de-a mea
Sa se poate aseza

Roua si cu stelele...
Toate-s lacrimile mele
Ce din ochi mi s-au varsat
De cand singura m-ai lasat
Si-acum din plans am sa ma opresc
Pana un loc liber am sa gasesc
Unde poate as mai putea
Sa pun vreo lacrima de-a mea.

32 vis(e):

D. spunea...

Ai primit un premiu aici : http://blogdepremii.blogspot.com/

D. spunea...

frumoase versurile :x

Flyerboy spunea...

E...e...geniala ...jur...genialaa. Tot asa :X

Unknown spunea...

*Denisa:Alt premiu? ...Yupiii,iti multumesc din suflet.
Ma bucur ca iti plac versurile >:D<

*Flyerboy: M....M...Meee...Mersi...hai ca nu imi iesea din prima la cat de emotionata sunt ca ti-a placut;))
Din indepartari iti trimit imbratisari>:D< :)

Lavinia Dance spunea...

:)

Unknown spunea...

*Lavinia::) >:D< O duminica superba sa ai!

AndreeEA spunea...

Superba poezia :X

Unknown spunea...

*AndreeEa:Multumesc>:D< :-*

•Lexa Is Here spunea...

superb:x

Unknown spunea...

*•pinky girl:Mersi:)

Lavinia Dance spunea...

hei, m-am gandit pana la urma ca am sa iau doar o pauza..dar nu stiu cat o sa tina...
insa sper si eu ca am sa revin, oricum continui sa te citesc pe tine si pe altii:*

Unknown spunea...

*Lavinia:Ma bucur sa aud asta.Sper ca pauza sa dureze cat mai putin si sa revii cat mai repede,caci articolele tale erau foarte interesate si invatam mult din ele.

Te imbratisez cu mare drag>:D<

Anonim spunea...

Frumoasa poezia :X

D. spunea...

ai un premiu la mine pe blog:)

sa ai o vara frumoasa >:d<

Mallynna spunea...

La muuulti ani vis frumos! Astazi esti copil

Anonim spunea...

superb:X:X:X
mirifica poezia:X:X
te-am adaugat cu mult drag la lista mea de bloguri pe care le urmaresc,ador felul in care compui:*:*
te astept si pe la mine,poate ca vei gasi ceva interesant:*
te pup!:*

ღAzucenaღ spunea...

Ai o leapsa la mine pe blog.

Vér. spunea...

Ce versuri frumoase..<3 !

[ps: ai o leapsa pe blogul meu;;)]

Lavinia Dance spunea...

Buna, intra la mine pe blog te rog, la postarea "Darul vietii-pentru toti" am ceva pentru tine!


si eu te imbratisez>:D<

Unknown spunea...

*Denisha`s:Mersi:)

*Denisa:Iti multumesc din suflet pentru premiu,imediat ma duc sa vad despre ce este vorba:)Si tu sa ai o vara superba>:D<

*Mallynna :Multumesc din suflet,imi cer scuze pentru intarziere:) >:D<

*Just Anna.:Iti multumesc pentru cuvintele frumoase,cu siguranta am sa poposesc si pe la tine.Te imbratisez>:D<

*ღAzucenaღ:O sa o onorez cu cea mai mare placere>:D<

*Vér. :Mersi.Se pare ca m-ati pus la treaba;))

*Lavinia:Iti multumesc de pe acum pentru ce ai sa imi dai;))
Nu mai este nevoie,cred,sa-ti spun ca si eu te imbratisez cu mare drag;)) >:D<

Valeria Ciobanu spunea...

foarte, foarte, foarte FRUMOS!!!!! Mi-a placut enorm...

Unknown spunea...

*Valeria Ciobanu :multumesc,multumesc,multumesc din suflet >:D<

Anonim spunea...

Cat de adevarate pot fi versurile astea,atata suflet pus in aceasta poezie:X scrie in continuare si nu te lasa:)

Unknown spunea...

*¢αттα:pun suflet la fiecare poezie pe care o scriu,la fiecare vers si la la fiecare cuvant:)
Nu am sa ma las,sper doar inspiratia sa nu ma lase pe mine;))

maddu fluturash spunea...

da da...nu merita sa plangi si sa suferi ptr cineva caruia nui pasa..
excelnte versuri:X

Unknown spunea...

*maddu :ai foarte mare dreptate,multumesc frumos:)

Unknown spunea...

Ciudat este ca desi nu sunt o adepta a poeziei... rimele tale ma fascineaza.

Unknown spunea...

*Nymphetamine :Multumsc mult de tot si ma bucura acest lucru:)

Anonim spunea...

felicitari frumoase versuri , voi reveni cu drag :)

Unknown spunea...

fly multumesc frumos,bine ai venit,esti primita cu bratele deschise oricand aici:) >:D<

Yonne Ella spunea...

I Love It !:X
Esti plina de talent !:X

Unknown spunea...

Yonne Ella multumesc frumos:d

Trimiteți un comentariu