8 martie 2011 |

Pentru mama si bunica mea!


Mama,astazi este ziua ta,
Un cadou frumos ti-as da,
Dar peste tot am cautat
Si...pana la urma nimic n-am luat.

Am stat un pic si m-am gandit
Si-un cadou frumos am gasit.
Ma voi ruga pentru tine
Sa-ti dea Dumnezeu multe zile.

Ingerii fericire sa iti dea
Si numai bine in calea ta.
Sa ai o batranete linistita
Si sa fii foarte fericita.

Langa tine voi fi mereu
Si te voi ajuta la greu,
Pentru ca si tu m-ai crescut 
Si mare m-ai facut.

Pentru bunica mea...
Acelasi cadou ii voi da.
Si pe ea mult o iubesc
Si tot ce-i bun in viata ii doresc.


LA MULTI ANI PENTRU MAMA SI BUNICA MEA!

24 vis(e):

AndreeEA spunea...

Superba poezie !!!

D. spunea...

ai scris foarte frumos:x
iti urez La multi ani de 8 Martie>:d<

Brandusa spunea...

La Multi Ani...copila !
La Multi Ani mamei tale, bunicii tale !
La Multi ani frumoasa femeie !

Unknown spunea...

@AndreeEa:>:D< Mersi mult de tot :*

Unknown spunea...

@Denisa:Mersi frumos,iti urez si eu LA MULTI ANI >:d< :*

Unknown spunea...

@Brandusa:
LA MULTI ANI mie!
LA MULTI ANI tie!
LA MULTI ANI tuturor!
LA MUTI ANI FEMEILOR!

ღAzucenaღ spunea...

Scri foarte frumos cred ca deja stii asta . La multi ani si multa fericire de 8 Martie!

Unknown spunea...

@ღAzucenaღ:Cred ca stii ca iti multumesc din suflet>:D< LA MULTI ANI si tot ce e mai bun:*

Ana spunea...

LA MULTI ANI!!!
foarte frumoas ai scris si ceea ce e cel mai important e ca toate aceste versuri sunt pure si din suflet...BRAVO!

Unknown spunea...

@Anushka:LA MULTI ANI!Multumesc din suflet,macar atat sa le pot oferi si eu momentan pentru tot ce au facut pentru mine:) >:D<

Anonim spunea...

ai primit deja 2 martisoare, dar cred ca este loc si de un al 3lea de la mine :)
iti doresc si tie un 8 martie plin de bucurii>:D<

Septembrie spunea...

La Mulți Ani...sănătate și multă fericire împreună!

Unknown spunea...

@Lavinia:Mersi din suflet.Este loc pentru orice.LA MULTI ANI>:d<

Unknown spunea...

@Septembrie:Din suflet iti multumesc si LA MULTI ANI si eu iti urez>:D<

Mallynna spunea...

>:D< Atat de frumos

Unknown spunea...

@Mallynna:>:D<Ma bucur ca iti place :*

Aris spunea...

E frumos sa te gandesti la celelalte femei din viata ta, e o dovada de loialitate si dragoste...
Eu, in schimb, o sa-ti urez tie numai bine, sa devii muza pentru primavara...

Unknown spunea...

@Aris:Mama si bunica sunt doua femei foarte importante im viata mea si cu siguranta o sa ma gandesc mereu la ele.
Mersi pentru urare,iti raspund c-o imbratisare:)

Anonim spunea...

cu placere>:D<:*

D. spunea...

Buna dream:)
am tot intrat pe blogul tau zilele astea sperand ca ai mai pus ceva nou:)
deci cand o sa pui te rog sa ma anunti si pe mine:)

Unknown spunea...

@Lavinia: >:D< :) :*

Unknown spunea...

@Denisa:O sa postez cat de curandn si o sa te anunt si pe tine:)Vad ca si tu esti narabdatoare sa vezi ce mai postez eu;))

O duminica superba iti doresc >:D<

D. spunea...

dream sa sti ca sunt :)
iti doresc o seara frumoasa:x

Unknown spunea...

2Denisa:Ma bucur sa aud asta>:D<

Trimiteți un comentariu