11 mai 2011 |

O scurta caracterizare...

Lavinia iar nu ma lasa sa visez
Si ma pune sa ma caracterizez.
Acum nu ma simt prea bine 
Si nu stiu ce as putea zice despre mine.
Calitati si defecte si eu am mostenit
Acum cateva....si voua am sa va zic.
Imi place sa-i ajut pe cei din jurul meu
Chiar daca imi e usor sau greu.
Sa fiu contrazisa nu prea suport
Mereu pe aceasta tema discutii port.
Imi place sa ma tin mereu de cuvant
Cand zic ca fac ceva,e ca si facut.
Icapatanarea...nici la mine nu lipseste.
Cred ca toata lumea o dobandeste.
Sunt foarte rabdatoare de obicei,
Daca stii cum sa ma iei.
Geloasa sunt daca imi dai motive,
Dar numai atunci cand tin la tine.
Iubesc...cu sufletul si inima
Si voi fi..numai si numai a ta.
Adevarul este ca imi place mult sa visez
Si nu-mi place sa ma caracterizez. :)


Hmmm...acum sunt si eu curioasa cum s-ar caracteriza:

17 vis(e):

Septembrie spunea...

Offf, offff...știu, știu...încă sunt datoare. Na, că s-a adunat și dobânda:)) Dar, în curând...PS ...frumoasă caracterizare!

Lavinia Dance spunea...

uite cum si dream va pune la treaba:)))
frumoasa poezie:X
ma bucur ca ai scris-o!:)

Unknown spunea...

@Septembrie:Vezi ca eu sunt mai rea ca cei de pe la banci,care tot ii suna pe cei care nu si-au platit ratele sau datoriile;))Ai grija,cu cat amani mai mult cu atat creste si dobanda;))
Imbratisare mare>:D<

Unknown spunea...

@Lavinia:Pai nu cui pe cui se scoate?;))Am reusit sa o scriu,desi zilele astea sunt intr-o stare foarte proasta si nu prea am chef de nimic:| Eu ma bucur ca iti place;))Te pup dulce si te si imbratisez :) >:D<

Lavinia Dance spunea...

heii:)) nici nu mai indraznesc sa vin pe aici, adica sa te mai pun la treaba:)) o sa zici ca am ceva cu tine, insa mai trec totusi odata sa iti zic ca ai un premiu la mine pe blog:)
si eu te imbratisez cu mare drag>:D< si sper sa treci de perioada asta mai proasta :)

Flyerboy spunea...

Eu sunt gata...poti sa treci pe la mine sa vezi daca vrei :D

ღAzucenaღ spunea...

Chiar ca ma pui la treaba ,voi incerca si eu sa ma caracterizez pe blog ,doar ca va fi greu,nu neaparat sa am caracterizez cat sa fac asta in versuri.Oricum e o idee de leapsa foarte interesanta. Multumesc ca te-ai gandit si la blogul meu :*

D. spunea...

;)) foarte frumoasa poezia

Unknown spunea...

@Lavinia::W cum asa?Cum sa zic ca ai ceva cu mine?Din contra ma bucur cand primesc cate o leapsa(mai ales data de tine).Hmmm...si se pare ca incep si ziua cu bine.Acum dau fuguta sa vad despre ce premiu e vorba

Iti multumesc de pe acum pentru premiu.>:D<

@Flyerboy:Acum trec sa vad ce ai facut :)

@ღAzucenaღ:Cu cea mai mare placere,oricand >:D<

@Denisa:Mersi mult de tot >:D<

Hoinara spunea...

Multumesc pt leapsa.

Ia sa vedem ce iese:

Sunt...sufletul si inima padurii.
Sunt...cea mai proasta gluma a naturii.
Sunt o farama de poveste
Ce-a fost odata si inca este.
Imi plac copii mici si scrisul
Imi place sa-ti ghicesc chiar visul.
Urasc sa crezi ca ma poti minti
Si nu-mi plac cei ce spun prostii.
Sunt cea mai geloasa iubita
Si-mi inventez nefericirea
Iar cand aflu ca sunt mintita
Te fac sa cunosti dezamagirea.
Cuvintele sunt prea putine
Cand tre'sa vorbesc despre mine.
Iar in final va rog frumos
Sa nu ma luati in serios.
Iar tot ce am scris eu despre mine
Fu ca sa iasa rima bine.
:)

Unknown spunea...

Cu placere.A iesit chiar foarte frumoasa poezia,imi place foarte mult,felicitari si multumesc ca ai preluat-o:) >:D<

Hoinara spunea...

Multumesc mult.
Cu mult drag>:D<

Unknown spunea...

@Fatacareaduceploaia: >:D< :-*

Flyerboy spunea...

Mi-au sters astia de la blogger postarea...nu pot sa cred.. :(:( si cat am muncit la ea...Au zis ca o sa o posteze ei automat. Daca nu, promit sa fac alta :)

Unknown spunea...

@Flyerboy:Am observat ca au sters postarile de ieri.Am apucat sa o citesc si era foarte faina:)

Lavinia Dance spunea...

hei, stai linistita, am citit ambele poezii si mi-au placut foarte mult, imi pare rau ca s-au sters, nu stiu ce are blog-ul asta:)
>:D<
nu ai pentru ce sa imi multumesti, meriti premiul ;)

P.S. Scuze pt aseara dar chiar aratam aiurea :D

Unknown spunea...

@Lavinia:Ma bucur ca ai reusit sa le citesti,si mie imi pare rau ca s-au sters si ca nu am apucat sa le salvez.

P.S.:Crezi ca eu aratam mai bine? ;)) >:D<

Trimiteți un comentariu