29 iulie 2011 |

O coala alba...

Inmoi penita iar in cerneala
Si coala ramane din nou goala.
Nu sunt in stare sa leg doua cuvinte
Si totusi...am asa multe in minte.

Si iar indrept penita spre hartie
Dar din nou nu am ce scrie.
Nu stiu cuvintele cum sa le ordonez
Si o poezie sau poveste sa creez.

Ma uit la coala alba din fata mea
Si asa vrea sa scriu ceva.
Dar de cate ori inmoi penita in cerneala
De atatea ori si coala ramane goala.

23 vis(e):

♥ Anda ♥ spunea...

frumos, frumos, frumos:x

O zi buna!>:D<

Unknown spunea...

*♥ Anda ♥ ::)multumesc,multumesc,multumesc frumos>:D<
Si tu sa ai o zi superba>:D<

Suflet de curva spunea...

si eu patesc uneori la fel ;)

Flyerboy spunea...

Frumos :X
Cum deja ne-ai obisnuit

Unknown spunea...

*Suflet de curva ::)Dar iti revii imediat si gasesti ce sa scrii:) >:D<

Unknown spunea...

*Copilul cu ochi caprui:Multumesc >:D<

Unknown spunea...

*Flyerboy :Din inima iti multumesc si cu drag te imbratisez>:D< :)

Liviu R. spunea...

rabdare ;) :p

Unknown spunea...

*Liviu R.:Am,am ca doar incetul cu incetul se face otetul;)) >:D<

maddu fluturash spunea...

...de multe ori oamenii nu stiu sa isi aseze gandurile;)).. de mult mai multe ori..nu au imaginatie sau sunt plictisiti pe moment( versurile sunt superbe:X ) .....
o zi frumooasa iti doresc!!!!

Unknown spunea...

*maddu :si eu cred la fel,uneori ne trec asa de multe idei prin minte,dar pur si simplu nu stii cum sa le asez,cum sa formezi o fraza si sa te exprimi ca sa te inteleaga toata lumea:)
Si tu sa ai o zi superba>:D<

Anonim spunea...

Frumoasa poezie,absolut superba:X..asa is eu acuma:)) am o gramada de idei da nu stiu cum sa fac sa-mi fac ordine in ganduri:)
O zi frumoasa doresc:*

Brandusa spunea...

... si totusi ai scris, melodios, frumos :)

Unknown spunea...

*८ค੮੮ค ♪:Cred ca ni se intampla la toti asa din cand in cand.Cred ca si Eminescu a mai avut astfel de momente;))
Si eu iti doresc o zi minunata>:D<

Unknown spunea...

*Brandusa :Heeiii,suflet de floare mai primesti de la mine o imbratisare.Multumesc frumos>:D<

Anonim spunea...

cat de frumos scrii!:)

Unknown spunea...

*Denisaaa:Multumesc frumos>:D<

maddu fluturash spunea...

;;) nu ma astur sa o citesc....imi place mult:X.... asa sunt eu mai mereu:">,,,, te :* si te >:<D cu mare drag,, zi frumoasa fluturas!

Unknown spunea...

*maddu:Imi pare mie sau esti super-bine-dispusa azi:)
Si eu te imbratisez cu mare drag si sa ai o zi minunata>:D<

C.L.M. spunea...

Si uite asa ai mai facut o poezie! Foarte frumoaaaaaaaaaaaasa! Imi place, imi place, imi place!

Unknown spunea...

*C.L.M.:Mersiiiiiii ;))

Pascari Doina spunea...

Bravo, foarte frumoase cuvinte...

Unknown spunea...

Pascari Doina multumesc frumos:)

Trimiteți un comentariu