28 august 2011 |

Leapsaaa:)

Am primit o leapsa de la Flyerboy caruia ii multesc pentru ea.Sa vedem despre ce e vorba si ce vrea sa afle de la mine;))
1)Luați cartea cea mai apropiata,deschideți la pagina 18 și scrieți aici rândul al 4-lea
:))cea mai apropiata carticica este cea cu oferte la o pizzerie.
La pagina 18 randul 4 scrie asa:Pizza Capriciosa 350 g-12 lei
2)Fără să verificați,cât e ora?
13:40
3)Verificați!
13:45
4)Cum sunteți îmbrăcat/ă?
Tricou mov si pantaloni scurti tot mov;))
5)Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitați?
La tv,protv
6)Ce zgomot auziți în afara calculatorului?
cumnatelul cum ma striga:))

7)Când ați ieșit ultima dată și ce ați făcut cu ocazia respectivă?
Aseara am fost la un gratar la padure:D

8)Ce ai visat ieri noapte?
Pff...am avut niste cosmaruri,nu vreti sa stiti:))
9)Când ați râs ultima oară?
Acum 10 minute
10)Ce aveți pe pereții încăperii unde sunteți?
O icoana,o instalatie cu inimoare si intrerupatorul de la lumina(e camera surorii si a prietenului ei):))
11)Dacă ați deveni milionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra?
Pff...nu cred ca am sa fiu asa ca imi iau gandul de la asa ceva:))

12)Care este ultimul film pe care l-ați văzut?
Nu-mi amintesc,ca nu m-am m-ai uitat de mult la un film:D
13)Ați văzut ceva neobișnuit azi?

Pana acum nu:)
14)Ce părere aveți de acest chestionar?

Amuzant,pana acum:)
15)Spuneți-ne ceva ce nu știm încă.

Nu stiu ce nu stiti:))
16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiță?
Alexandra
17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi băiat?

Alexandru :))(am ceva cu numele astea:)) )
18)V-ați gândit deja să locuiți în străinătate?

  Nu
19)Dacă ați putea schimba ceva în lume,în afara de politică,ce ați schimba?
Totul :))
20)Vă place să dansați?

  Da
21)George Bush?
Hmm...
22)Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?
Stirile protv:D
23)Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?

Lavinia(ca tot era dornica sa primeasca leapsa aceasta)
Si toti cei care doresc sa  o preia:)

6 vis(e):

Flyerboy spunea...

Cu mare placere :D
PE cand o pizza? :-"

Unknown spunea...

Cand doresti Flyerboy;)Si eu am o pofta de piiizzaaaa :))
>:D<

Lavinia Dance spunea...

multumesc mult :*
nu ma asteptam :D
>:D<

Unknown spunea...

nu ai pentru ce £avinia εїз ,placerea a fost de partea mea >:D< >:D<

Anonim spunea...

multumesc mult pentru leapsa!!!:*:*:*

Unknown spunea...

Cu cea mai mare placere Denisaaa >:D<

Trimiteți un comentariu