23 septembrie 2011 |

Te blestem din nou.

Si-acum te blestem din nou
Chiar de mai tarziu imi va parea rau
Si chiar daca se va intoarce impotriva mea
Eu tot te voi blestema.

Noapte sa nu poti dormi
Si sa ti se transforme-n zi
Sa stai cu ochii pe tavan
Si-acolo eu sa apar.

Ziua sa vrei sa te odihnesti
Si la mine sa nu te mai gandesti
Dar nici atunci sa nu poti dormi
Ca de mine iti vei aminti.

Sa crezi ca timpul s-a oprit
Si sa nu mai simti nimic.
Sa auzi doar cum inima iti bate
Si lacrimile pe oraji iti cade.

De multi prieteni sa fii inconjurat
Dar sa fii mereu suparat.
Si chiar de vei avea  multi oameni in jur
Mereu sa te simti singur.


.
Poate ca maine voi regreta
Dar acum  te voi blestema...
Trist tu mereu sa fii
Pana in ultima zi.

22 vis(e):

Anonim spunea...

intradevar frumoasa poezia...:)
dar eu tot timpul zic asa : daca am iubit am suferit.e ok,asta e dar pentru ca lam iubit pe "el" ii vreau binele in continuare.

AndreeEA spunea...

Foarte frumos ... >:D< :* cred ca un pic asa si eu imi doresc sa se intample ce`ai scris tu in poezie :D

Flyerboy spunea...

Frumos. Dar pe mine sincer m-a cam speriat :-ss

Unknown spunea...

Denisaaa ce tare as vrea si eu sa ii vreau raul celui pe care l-am iubit si inca il mai iubesc pentru ca m-a facut de am suferit foarte mult,dar din pacate nu ii pot dori nimic rau.
O zi cat mai frumoasa iti doresc si cu drag te imbratisez>:D<

Unknown spunea...

AndreeEA hmmm...mintile diaqbolice si cele inteligente gandesc la fel,nu?:))
O zi frumoasa sa ai!>:D<

Unknown spunea...

Flyerboy :))hai ca nu sunt chiar asa rea pe cat as vrea sa par,stali linistit ca nu ai de ce sa te sperii.Uite ca sa iti mai treaca un pic iti dau un maaare puuupic si ca bonus sa treaca de tot sperietura de voi imbratisa;))>:D< :-*>:D<:-*

literaturaazi spunea...

Scrii ordonat si frumos, daca imi vei permite te voi mentiona intr-un post de pe siteul meu. Iti doresc spor la scris.

Unknown spunea...

literaturaazi multumesc frumos pentru apreciere.Nu am nimic impotriva daca ma mentionezi,numai sa ma anunti si pe mine cand o faci sa cad ce anume ai scris.
Inca o data multumesc frumos.

Unknown spunea...

foarte frumos!
asa o poezie as face si eu pentru fosta... :))
glumesc! oricum roata se va intoarce ca intotdeauna!
imi place poezia ta! felicitari ! >:D<

MiiutaChan spunea...

Foarte frumoasă şi transparentă poezia ta,felicitări!

Unknown spunea...

..:: Alyn :) ::..iti dau idei:))
si eu cred ca roata se intoarce si primim in schimb ceea ce oferim,sau ceea ce dorim celorlati din jurul nostru.:)
Ma bucur ca iti place poezia>:D<

Unknown spunea...

MiiutaChan multumesc frumos>:D<

Lavinia Dance spunea...

chiar il blestemi? as vrea si eu sa blestem pe cineva i-as pune :" te blestem sa ai o viata plina de fericire, si sa fii mereu aproape de El"

Brandusa spunea...

:)) ... nu pot decat sa rad de placerea citirii unui asemeanea blestem. Blestemul dragostei !

Unknown spunea...

£avi H. nu il blestem,nu as putea face asa ceva.Pur si simplu asa mi-a venit sa scriu,asa mi-au venit rimele in gand;))
O seara frumoasa sa ai >:D<

Unknown spunea...

Brandusa cadeodata rad si eu de ceea ce pot sa inventez:))
Te imbratisez cu mare drag >:D<>D:<

D. spunea...

De la mine pentru tine
Un cadou si-o amintire,
Intra pe blogul meu si vei vedea.
Amintirea te va astepta.

Unknown spunea...

Denisa ma faci curioasa.Acum intru sa vad despre ce e vorba! >:D<

Anonim spunea...

Imi seamana foarte mult cu un pasaj din a doua carte din seria Cercul Secret (daca ai citit-o, e vorba despre bal).

frumoase versuri!

Anonim spunea...

interesant, foarte interesant !

ai un blog frumos aici ... felicitari ! :D

Unknown spunea...

Crisa din pacate nu am citit cartea:(
Ma bucur ca iti plac versurile mele,multumesc frumos!

Unknown spunea...

Anna. in primul rand iti urez un calduros bun venit in lumea mea si in al doilea rand iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoasa:)

Trimiteți un comentariu