8 ianuarie 2012 |

Conversatie...

Ea:
Sa ai un somn pufos
Si sa visezi frumos
El:
Si ce ai vrea
Sa visez,iubirea mea?
Ea:
Sa ma visezi pe mine
Cand te tin in brate pe tine
Si la ureche iti soptesc
Ca te...
El:
Hmm...oare de ce te opresti
Si nu imi poti zice ca ma...?
Ea:
Nici eu nu stiu de ce nu pot sa rostesc
Ca te...
El:
Poate cu adevarat nu ma...
De nu poti cuvintele sa le rostesti
Ea:
Cu adevarat eu te...
Dar mi-e frica sa nu gresesc...
El:
De ce crezi asa
Iubirea mea?
Ea:
Mi-e frica ca tu doar ma amagesti
Si nu ma...
El:
Niciodata nu am sa te amagesc
Pentru ca eu cu adevarat te...
Ea:
Atunci de ce nici tu nu poti sa rostesti
Ca ma...?
El:
Pentru ca nu acel cuvant e important...
Ci ce simti cu adevarat...
Ea:
Oare de asta te...atat de mult
Si nu pot rosti si eu acel cuvant?
El:
Cu siguranta draga mea
Asta ar fi explicatia...

....vorbele doi bani nu fac,daca nu iubesti cu adevarat...

14 vis(e):

Flyerboy spunea...

Asa e !!! Cuvintele sunt neimportante atunci cand sentimentele nu sunt sincere !

Tlaloc spunea...

:)

Si totusi avem nevoie de cuvinte.(care au valoare)
Unde ai disparut?

Unknown spunea...

Flyerboy :) ma bucur ca esti de acord cu mine:)>:D<

Unknown spunea...

Tlaloc un mut uneori poate vorbi mult mai multe decat o poate face unu care inca mai poate vorbi:) dar parca pana la urma...tot avem nevoie si de cuvinte....
Am ratacit si eu un pic prin lume...caut,caut si nu gasesc ceea ce caut...

Eliisa spunea...

ohh da. foarte interesanta conversatie ;))

D. spunea...

ce frumos :x

Unknown spunea...

Eliisa :)

Unknown spunea...

Denisa multumesc >:D<

Iona spunea...

"te iubesc!" sunt printre cele mai simple cuvinte, dar cel mai greu de spus atunci cand iubesti pe cineva.

Unknown spunea...

Ioana foarte adevarat ceea ce ai zis :)

We were born to be brave spunea...

wow :o3
ce frumos :x

Unknown spunea...

We were born to be brave multumesc:)

Yonne Ella spunea...

Superb !:X
Multumesc ca-mi urmaresti Unul Dintre Bloguri !:) ;;)

Unknown spunea...

Yonne Ella Si eu iti multumesc ca ma citesti si iti place ceea ce scriu:)

Trimiteți un comentariu