20 martie 2012 |

Ascult,privesc...si tac.

Ascult bataile inimii mele
Si-ncerc sa-nteleg ce-mi cere,
Ca de cateva zile
Nu prea se simte bine...

Privesc in sufletu-mi intunecat
Si-ncerc sa-nteleg ce s-a-ntamplat
Ca de la un timp si el
Umbla cam stingher...

Ascult,privesc...si tac
Ca nu am ce sa fac,
Inimii nu-i pot da ce-mi cere
Iar sufletul incet se stinge...piere...

18 vis(e):

Cristina Lerinț spunea...

"Ascultă, priveşte şi taci" -zicea Minulescu. Eu aş mai adăuga meditează şi acţionează! :)
Zi faină!

Flyerboy spunea...

Superb!

PS : Ce m-a speriat radioul de pe blog :-ss

Anonim spunea...

Mereu ma privesc oglinda, iluzia optica ce ma face sa ma indepartez de imaginea ei, sunt eu prins in capcana ei... se spune ca sufletul se reflecta pe chipul omului... si de ce a-i fii trista?
Daca te-as contrazice mi-ai spune ca sunt prost, poate asa si ei, cine sunt eu sa condamn, cine sunt eu ca sa ma condamn. Ma gandesc la relatiile sufletesti dintre oameni. Acele legaturi nebune care nu ne dau pace. Cine suntem, ce suntem, unde suntem?
Si de ce a-i avea sufletul intunecat chand chipul ti-e minunat?
Imi vine sa desenez chipuri colorate pe asfaltul gri, mai e loc langa mine...
Daca suntem captivi sufletului nostru? cine e de vina? eu, tu, noi?
Si oare privirea mea ce o sa spuna cand chipul tau o sa il priveasca?
Ma gandesc la tacere, acea forma perfecta, din punctul meu de vedere, cine o poate condamna? nebunia cuvintelor ce se insiruiesc intr-o fraza, cine esti tu si cine sunt eu? cu toate ca... nu conteaza.
Asculta, priveste si taci as mai adauga si... iubeste, dar cine sunt eu sa le cunosc pe toate acestea.
Dream... vise... cine stie?

Ma semnez EL.
O zi superba!

D. spunea...

Poate se stinge dar poate fi aprins:x

Unknown spunea...

Pătrăţel...un pic si poemul lui m-a inspirat,multumessc,asemenea!

Unknown spunea...

Flyerboy mersi :)) cat despre radio poti seta tu volumul si data viitoare cand intri nu o sa te mai sperii:D

Unknown spunea...

Anonim citesc si iar citesc,de printre randuri incerc sa ghicesc cine esti...
Atat de multe intrebari,atat de putine raspunsuri...
"Cine suntem, ce suntem, unde suntem?"
Suntem oameni,suntem fiare,traim intr-un loc unde,daca nu aplici legea junglei esti doborat...
"Si de ce a-i avea sufletul intunecat cand chipul ti-e minunat?" Sufletul mi-a fost ranit de mai multe ori,pe cand chipul nu,sufletul a suferit mult mai mult decat chipul,pe chip curg doar lacrimi,lacrimi pe care sufletul nu le poate varsa dar in schimb fiecare lacrima cazuta pe chip este un chin pentru sufletl,o tortura,o rana care in timp se va vindeca,sau cel putin se va cicatriza,depinde cat de adanca este rana...

As zice mult mai multe,dar prefer sa ma opresc aici...
La final ma semnez si eu Dream.
Daca vei mai trece pe aici poate imi lasi un id de mess,o adresa de mail si am mai putea vorbi...curioasa sunt cine esti...

Unknown spunea...

Denisa nu de multe ori se poate aprinde...
>:D<

Anonim spunea...

Si, de ce te-ai opri?
Cuvintele tale poate imi sunt raspunsul cautat, imi cer scuze!
Ma gandesc la acele lacrimi, acela urme lasate in suflet si nu pe fata. Te intreb, din nou, si de ce a-i fii trista?
Timpul nu e o solutie, sa nu te lasi amagita ca si mine. Timpul e doar o... masura, ce trece necontenit, secunda cu secunda.
Te rog, nu incerca sa iti dai seama cine sunt, nu are importanta! Daca chiar insisti o sa iti spun dar... poate nu o sa mai las asemenea comentarii.
Iti doresc o zi frumoasa sau o seara frumoasa si in cel tarziu o noapte linistita.(nu stiu la ce ora o sa citesti acest mesaj)

Unknown spunea...

Anonim...suna cam ciudat sa iti zic asa:)am preferat sa ma opresc pentru ca,eu, cred ca nu-i pasa nimanui de suferinta mea,sau de a celor din jur,de ce sa plang cand nu are cine sa imi stearga lacrimile,la ce sa vorbesc si sa vorbesc in zadar ca nu are cine sa ma asculte?
Ma intreb acum ce raspunsuri cauti,ce intrebari ai?!?
Am fost amagita de timp,de oameni,de toti din jur,am invatat sa merg mai departe,sa ma uit in spate doar atunci cand cred ca e nevoie.Stiu ca timpul nu poate fi oprit,incerc sa ma bucur de el asa cum pot,cat pot pentru ca nu stiu cand se va termina pentru mine...
Nu te oblig sa-mi zici cine esti,nici nu ma mai chinui sa imi dau seama,e in zadar,vrei sa iti pastrezi secret identitate e ok,candva,cumva si eu am facut-o intr-un fel sau altu si probabil nici tu nu imi cunosti adevarata identitate,sau poate da,nu am de unde sa stiu,oricum nimic nu mai este sigur,clar in viata asta;)
E seara,acum cand iti citesc comentariu si sper sa am o noapte linistita,multumesc pentru vizita,pentru cuvinte...
Secunde,minute,ore,zile cat mai frumoase in continuare iti doresc(nici eu nu stiu cand ai sa mai intri pe aici,sau daca ai sa mai intri) :)

Anonim spunea...

Daca vrei sa iti fie mai usor poti sa imi dai tu un nume. Imi cer iertare.
Daca suntem sau nu obligati de anumite circumstante, ne ascundem de noi. Daca ne-am aseza la o masa, poate nu am mai fii sinceri.
Siguranta lucrurilor din viata noastra nu are definitie, traim doar prezentul se pare ca nici el nu este sigur. Nu caut nimic si nu vreau nimic, pur si simplu, poate as vrea sa vorbesc cu cineva.
O zi buna iti doresc, noapte buna sau doar pur si simplu la revedere!
Si oare cine si ce suntem?

Unknown spunea...

:) nu-ti mai cere iertare;)
Sunt sigura ca nu trebuie sa ne asezam la masa ca sa nu mai fim sinceri,din puctul meu de vedere sinceriatea...hmmm,mai este asa ceva?!?
In ziua de azi nimic nu mai este sigur,nu doar prezentul ci si urmatoarea secunda,urmatorul minut...
Stiu...sunt cam pesimista:))
Ma gaseti aici cand vrei sa vorbesti cu cineva;)Nu ma pricep prea bine la sfaturi,nici nu prea imi place sa dau,dar imi place sa ascult cand omul are ceva sa imi zica,sau vrea sa stea de vorba cu mine:)
O zi faian in continuare sa ai si tu.

P.S.:Suntem oameni dar uneori traim ca animalele,fara legi si reguli...(asta la modul general,din punctul meu de vedere)
Eu sunt doar un vis,iar tu...o iluzie?!?

Anonim spunea...

O zi frumoasa, soare si cer frumos, albastru.
Si de ce ai fii pesimista?
Imi cer iertare!
Un vis pentru cineva si o iluzie pentru cineva?
Zi frumoasa!

Diverse spunea...

Foarte frumos! :)

Unknown spunea...

Sunt pesimista pentru ca nu vad viata asa roz bombon cum o vad altii...
Sunt un vis neimplinit
Ce incet,incet a si pierit
Distrus de rautatea si indiferenta lumii
Acum ascuns in spatele stelelor si a lunii...

Azi e o zi frumoasa,am sa ma bucur de ea cat si cum pot de mult:) si asa ar trebui sa faci si tu.
Multumesc pentru urare,
Ai din partea mea o imbratisare!

Unknown spunea...

Diverse multumesc frumos!

Anonim spunea...

E miez de noapte si nu mi-e somn, ma amuza acea viata roz bombon. Poate oamenii aceia sunt niste grasi ce vor acele bomboane si noi niste diabetici. Imi cer iertare!
Sa nu iti pierzi visele, nu merita cu toate ca e greu. Dream, un vis ascuns in spatele lunii si a stelelor. Poate acolo sus stelele au grija de tine si luna iti spune noapte buna.
E trecut de miez de noapte, si poate dormi...

Unknown spunea...

O intrebare am,fara suparare..
De ce iti ceri mereu iertare?!?


Nu mi-am pierdut visele niciodata(probabil sunt tot ce mai am si cu ce am mai ramas)si nici nu am sa mi le pierd vreodata...
Luna(http://zborcatrevise.blogspot.com/2010/11/luna.html)
si stelele(http://zborcatrevise.blogspot.com/2011/05/lacrimile-mele.html)

Nu dormeam nici eu la miez de noapte numai ca nu aveam de pe ce sa intru pe net:)
O zi frumoasa sa ai...oricine ai fi si oriunde ai fi...

Trimiteți un comentariu