11 noiembrie 2010 |

Everytime we touch

16 vis(e):

Anonim spunea...

Oare cum reusesti de aproape fiecare data sa-mi inunzi sufletul in emotie cu cate o melodie ca asta? :)

Unknown spunea...

@Ana Maria:nu stiu,probabil ca ne place acelasi gen de muzica si melodii genul asteia nu are cum sa nu iti inunde sufletul de emotie:)

Anonim spunea...

Poate ca e asa. :)

Lavinia Dance spunea...

e frumos videoclipul, maine am sa ascult si mel...am o problema cu boxele( poveste lunga:D )

Unknown spunea...

@Ana Maria:)

Unknown spunea...

@Lavinia:sper sa iti placa si melodia si sa iti faci boxele mai repede:)

Brandusa spunea...

Ritmata, daca vreau ceva vesel ascult "Cascada", ma electrizeaza. Recunosc, nu stiam varianta asta a melodiei.

Unknown spunea...

@Brandusa:nici eu nu o stiam,am descoperit-o dintr-o mica"greseala" :)

Mallynna spunea...

E foarte tare piesa >:D<

Te rog sa iti spui parerea despre noua postare :* pupici si o seara frumoasa

Unknown spunea...

@Mallyna:Bucuroasa ca iti place si tie piesa.Intru imediat sa vad despre ce este vorba:)
Mersi frumos si pentru tine multi pupici si zambete sa iti fie seara frumoasa:)

broderie manuala spunea...

sensibil si frumos ...

Unknown spunea...

@calator spre infinit:adevarat:)

Lavinia Dance spunea...

stiu melodia , o ascultam si eu inainte , e foarte faina:)
pai nu boxele sunt de vina ci priza;))), adica.. pana la urma tot boxele pt ca ele au nevoie de priza;)))

Unknown spunea...

@Lavinia:dap,e faina:)pana la urma nu mai conteaza cine e de vina,important e sa mearga boxele;))

mindfreak spunea...

superba melodia!fara doar si poate!

Unknown spunea...

@mindfreak::)inca o bila alba primita pe lista mea:)

Trimiteți un comentariu