21 ianuarie 2011 |

In umbra noptii...

Natura  ne veghea
Luna ne privea,
De stele eram inconjurati,
Sa nu fim deranjati.
Pe iarba intinsi stateam
Si vorbe dulci ne ziceam.
Usor ma mangaia,
Iar trupul imi tremura.
Era imbatat de fericire 
Si ametit de iubire.
Pe buze usor  ma saruta 
Si in brate ma tinea.
Usor ma dezbraca,
Cu pielea lui ma acoprea.
In mijlocul naturii eram
Si in umbra noptii ne iubeam.  


 

9 vis(e):

Lavinia Dance spunea...

hmm frumos acolo la voi in mijlocul naturii inconjuarati de atata iubire!:)

AndreeEA spunea...

Superba poezia .... asa as vrea sa traiesc si eu macar o noapte, asa cum ai scris tu.

Te imbratisez draga mea >:D<

Unknown spunea...

Lavi:E foarte frumos:)

Unknown spunea...

@AndreeEa:Mersi:) Poate o sa traiesti si tu ca in poezia mea,nimic nu e imposibil:)

Si eu te imbratisez cu drag si iti trimit si un zambet:)>:D<

Septembrie spunea...

e atâta liniște în iubirea ta...!

Unknown spunea...

@septembrie:E linistea pe care o caut si nu o mai gasesc....

Anonim spunea...

Super poezia :x

Unknown spunea...

Anonim multumesc frumos:)

roryta spunea...

fain

Trimiteți un comentariu