27 ianuarie 2011 |

Predatul stafetei..:)

Iata ca am primit o "stafeta" de la Septembrie .Sa vedem despre ce este vorba.


1. Ciocolata preferată...
Hmmm....cand e vorba de ciocolata nu prea tin cont de care este,imi place la nebunie ciocolata(o mica exceptie,nu imi place cea amaruie) ;))


2. Ce tic/ticuri aveți?
Uneori ridic dintr-o spranceana cand nu imi place ceva;))


3. Când ați făcut ultima dată un om de zăpadă?
Din pacate de multa vreme...


4. Instrumentul preferat...
Pianul,vioara si harpa...


5. Uitați-vă în spate. Descrieți ce vedeți în maxim 15 cuvinte.
In spate cand privesc,amintirile de pana acum le zaresc.(in afara de perna pe care stau rezemata si peretele) ;))




6. Numiți un obiect inutil pe care nu vă îndurați să-l aruncați.
;))De obicei eu nu prea ma indur sa arunc lucrurile,mai ales cele primite cadou :)


7. Copil fiind, probabil vă doreați să schimbați lumea. Ce vă împiedică acuma?
Realitatea care e prea dura..


8. Ați râs astăzi?
Da,am ras...:)


9. E vreun tablou în camera în care vă aflați? Care anume?
Am un tablou in care se poate vedea  o superba padure,la marginea ei un lac,cu salcii lasatoare,cateva lebede plutind pe apa si o barca in care sunt doi indragostiti.


10. De ce v-a fost teamă astăzi?
Ieri mi-a fost teama de ziua de azi,iar azi imi e tama de ziua de maine...:)
(Azi cel mai teama mi-a fost sa nu pic pe gheata) ;))




Predau stafeta mai departe catre  Lavinia , Ana Maria , Andreea , Pifuneata, Liviu (ca ai cam lenevit de la un timp) si tuturor celor care doresc sa o preia mai departe.



14 vis(e):

Pifuneata spunea...

@dream ms mult de tot...Imediat ma apuc de ea..Poop:**:*:*

Unknown spunea...

@Pifuneata:Cu placere,pupici si de la mine pentru tine:*:*:*

Septembrie spunea...

:) nici mie nu-mi place "amăruia"!

Unknown spunea...

@Septembrie:Deci avem ceva in comun :)
O seara faina sa ai

Septembrie spunea...

La fel îți doresc! :)

Unknown spunea...

@Septembrie:Multam fain :)

Lavinia Dance spunea...

multumesc mult >:D<:*
acuma ma apuc de scris si eu:)

Unknown spunea...

@Lavi:cu placere,spor la scris:)

AndreeEA spunea...

Multumesc ptr leapsa !:*

Unknown spunea...

@AndreeEa:Cu placere:*

Anonim spunea...

Dream, multumesc! :)

Liviu R. spunea...

:)))))) nu am lenevit! :))))) doar am cazut victima unei conjuncturi tipice romanesti...adica...fara net aproape 2sapt.

Unknown spunea...

@Ana Maria:Cu placere :) :*

Unknown spunea...

@Liviu:Pfff...lasa ca acum daca ai revenit te rog sa preiei stafeta si tu.Te astept cu raspunsurile,asa sa te pun la treaba de cum ai revenit;))

Te imbratisez si iti doresc o zi cat mai frumoasa:*:)

Trimiteți un comentariu