30 martie 2011 |

Final de concurs...




Timpul parca a zburat,
De 31 martie ne-am apropiat.
Aminte eu mi-am adus
Ca particip la un concurs.

Pe bazaconii am intrat
Sa vad ce s-a mai postat.
Interesante postari s-au pus,
Pentru vestitul concurs.

Pana la final mai este un pic
Si prea nerabdatoare am devenit.
Sunt si curioasa ce premii vor da,
Celor ce locul II si III vor ocupa.

Fie ca cea mai faina bazaconie
Pe primul loc sa fie.
Concurentilor succes le doresc,
Iar pe cei ce ma citesc,cu drag ii imbratisez.


18 vis(e):

AndreeEA spunea...

Si eu te imbratisez cu drag >:D< :*

Unknown spunea...

AndreeEa:Stii ca la imbratisare nu rezist sa nu raspund cu imbratisare,mai ales daca vine din partea celor dragi mie:) >:D<

D. spunea...

e uimitor cum reusesti mereu sa faci rime grozave:)
si eu te imbratisez cu drag si iti urez o zi cat mai frumoasa>:d<

Mallynna spunea...

Mult succes la concurs Dream >:D<

Issa spunea...

foarte distractiva poezioara>:D<

NIKTOLGIOCHI SRL spunea...

Pai si eu te imbratisez >:d< ... si dau si pupic :-*

Unknown spunea...

@Denisa:Ma bucur ca iti plac rimele mele:)Si eu iti doresc o zi cat mai superba>:D<

Unknown spunea...

@Mallynna:Multumesc frumos>:D<

Unknown spunea...

@Issa:In primul rand iti multumesc si in al doilea rand bun venit aici,iti urez>:D<

Unknown spunea...

@Kateryna:Si eu iti dau inapoi un pupic si bineinteles si o imbratisare>:D< :*

Lavinia Dance spunea...

ce frumos:X

Unknown spunea...

@Lavinia:>:D< Ms >:D<

Unknown spunea...

cel mai frumos este atunci cand iti pui gandurile in versuri :D

Trubadurul Vesel spunea...

simpatica postare... te imbratisez si eu cu drag >:D<

ღAzucenaღ spunea...

SI eu te imbratisez si iti urez mult succes.

Unknown spunea...

@kid4ever:Asa este>:D<

Unknown spunea...

@Iris Tiron:Ma bucur ca iti place,bine ai venit pe aici si te imbratisez si eu cu mare drag>:D<

Unknown spunea...

@ღAzucenaღ :Mersi mult de tot >:<

Trimiteți un comentariu