20 martie 2011 |

ZooBazaconia...

Ceva amuzant mi-a venit sa fac,
Sper acum, sa fie si interesant.
Acum ramane de vazut
Cat de mult voua v-a placut.


Un morcov din bucatarie am luat
O bucata din el am taiat.
Am mai luat 4 "scobitoare",
Morcovului sa-i pun picioare.
Cu bucata din el,ce am taiat,
In alta scobitoare am sa o bag.
Gura,nas si ochii ii desenez
Si asa un cal formez.
Cu lamaia fac la fel,
Sa-mi iasa un mielusel.
Oaia am sa o fac dintr-o para,
Sa-i fac mieluselui mama.
Dintr-un cartof de pe-aici,
Am sa fac si un arici.
Scobitori si lui am sa-i bag,
Caci din ele tepii ii fac.
Dintr-un kiwi de pe masa
Am sa-ncerc sa fac o broasca.
Findca kiwa e paroasa
Am sa-i zic "broasca raioasa".
.
Cred ca pana la urma o zoo am sa infiintez
Cu toate animalele pe care le creez.
Sa vad ce fructe si legume mai gasesc
Animale din ele sa mai formez.
Atunci pe la mine am sa va invit
Sa vedeti cu ochii voastri ce a iesit.


Va pup din indepartari
Si va trimit imbratisari.

8 vis(e):

D. spunea...

foarte dragut :x :))

Lavinia Dance spunea...

de unde ai atata talent nu stiu, dar ce stiu sigur e ca la noapte vin si ti-l fur:X
sa lasi geamul deschis:D
sper ca nu stai la etaj:))
>:)
:X
superb:X

Unknown spunea...

@Denisa: Mersi :) >:D<

Unknown spunea...

@Lavinia:
Geamul cu siguranta o sa il inchid,
Pentru c-afara este frig.
Dar in pragul usii te voi astepta
Si la mine in casa cu drag te voi invita.
Talentul...daca vei putea,
Sa-l furi te voi lasa.
De unde-l ai tu,il am si eu,
Adica de la Dumnezeu.
Caci pe toti El ne-a inzestrat
Pe fiecare cu un talent minuntat.

>:D<

AndreeEA spunea...

Hehehe :X ce frumos !!!

Unknown spunea...

@AndreeEa:O sa te invit pe la gradina mea zoologica cand o sa fie gata,inca mai am un pic de lucrat la ea;))

>:D< :*

Lavinia Dance spunea...

superbe si versurile pe care le-ai scris in comentariu:X
atunci am sa vin repede la tine:))

Unknown spunea...

@Lavinia:Mersi mult de tot,hai fuguta ca eu te astept cu mare nerabdare:) >:D<

Trimiteți un comentariu