3 martie 2011 |

O noapte de iubire...

Mainile usor mi le atingeai,
Buzele suav mi le sarutai,
Apoi spre gat te indreptai,
Tot corpul mi-l cuprindeai.

Eu usor te-am impins,
"Opreste-te'',ti-am zis.
Dar tu tot continuai,
"Lasa-te purtata de val" imi sopteai.

Trupul  parca imi luase foc
Si tu nu te opreai deloc.
Cuprinsa de-o dorinta de nestapanit
Am inceput si eu sa te sarut.

Lacom tu ma priveai,
Sa te iubesc imi cereai.
Valuri de caldura ne-au invaluit
Si toata noaptea ne-am iubit.

14 vis(e):

Brandusa spunea...

da, pasiune scrie si la tine !

AndreeEA spunea...

Foarte frumoasa poezia :X

Unknown spunea...

@Bradusa:Si ce pasiune;))

Unknown spunea...

@AndreeEa:Multumesc frumos>:D<

Mallynna spunea...

Excelent :x dar oare am putea face asta doar ptr o noapte?

Anonim spunea...

Sunt surprisa. E frumoasa poezia si e plina de... dragoste.

Unknown spunea...

@Mallynna:Cred ca am puteaa sa o facem pentru mai mult timp,u doar pentru o noapte:)Multumesc mult>:D<

Unknown spunea...

@Ana Maria:Multumesc fain.Si eu surprinsa ca va place ceea ce scriu eu:) >:D<

Anonim spunea...

e frumos ssa iubesti cand esti iubit..

Unknown spunea...

@Lavinia:Asa este:) >:D<

D. spunea...

foarte frumos:x
ai un premiu la mine pe blog daca iti place si vrei sa il iei:)

Unknown spunea...

@Denisa:Multumesc mult de tot.Imediat dau fuguta la tine pe blog sa vad despre ce este vorba >:d<

Unknown spunea...

Timid,eu ma strecor in comentariu
ca mi-a placut cum v-ati iubit in vers,
doi pesti exotici intr-un vast acvariu
ca doua nove proaspete in univers.

Unknown spunea...

Timida am devenit,
cand comentariu ti-am citit.
Ca ti-a placut,m-am bucurat
si pentru asta te-am pupat :)

Trimiteți un comentariu