29 aprilie 2012 |

Ora MWB!


Prizoniera



Si am trecut pe acolo din intamplare
Avand in mana a ta scrisoare
Cu timbrele stramb lipite
Si cu un cuvant inainte...


Te-am vazut pe o banca stand
Departe plecat cu al tau gand.
Ochii inchisi ii aveai
Si capul pe spate il tinei.

In momentul in care te-am vazut
Un fior prin corp mi-a trecut
Prizoniera in acel loc am ramas,
Incercam sa te strig dar nu mai aveam glas...

Cautam in zadar o cale sa scap
N-am reusit si-am renuntat...
Am ramas prizoniera in al meu trup
Doar puteam sa te privesc si-atat...

Si-ti privea ochii reci si goi
Si distanta ce era intre noi...
Ti-am privit si chipul trist si-ngandurat
Pana in clipa cand ai plecat...

La cativa pasi de mine ai trecut
Erai trist si foarte tacut
Nici macar nu m-ai observat
Si mai departe ai plecat...

Prizoniera acolo,in urma ta am ramas
Privindu-te cum pleci si eu fara glas
Intrebandu-ma la ce oare te gandeai
De asa trist si-ngandurat erai...


Azi am sa ma prefac intr-o stea
Ce langa Luna se va aseza...




P.S.: Tlaloc...sper ca nu te superi ca unele link-uri duc spre postari de ale tale.In caz de ai sa vezi acest post am sa iti explic si de ce am dat link-ul acelor postari:)



In fiecare duminica, pe MWB va fi publicat un articol la exact aceeasi ora la care, pe 21.11.2010 intr.o zi de duminica, a fost publicat primul articol pe MWB,  atunci cand practic s-a nascut MWB (mostwantedblog.org)!
 Ora MWB este si un joc interactiv, asta insemnand ca oricine doreste sa participe la Ora MWB va trebui sa publice pe propriul blog un articol, pe orice tema doreste, indiferent ca este o imagine, poezie, clip si apoi sa ne anunte printr-un comentariu ca a participat, un comentariu la articolul ce va fi publicat si pe Prima Pagina a MWB la aceeasi ora, 21:14!
Ora MWB, este o incercare de a uni gandurile, articolele si talentele cat mai multor bloggeri intr-o clipa, una singura, la ora 21:14 in fiecare seara de duminica! 
Ora MWB este o clipa magica in blogosfera romaneasca, o clipa in care bloggerii din toate colturile lumii vor publica pe blogurile personale la aceeasi ora, 21:14 (fusul orar al Romaniei)!
La ora 21:14, in fiecare duminica, publicam totii  in acelasi timp!

10 vis(e):

Alice in WonderNet spunea...

Multa tristete razbate din prizonieratul tau... Frumoasa postare, Georgiana, felicitari! Si sa ai o seara minunata!

Alex spunea...

desi nu e genul meu de poezie imi place si o gasesc a fi promisiunea unor alte poezii decupate din trairile tale la fel ca aceasta.:D

Unknown spunea...

Multumiri pentru poezia de seara :)
O seara de duminica placuta!

Unknown spunea...

Alice multumesc frumos! Si tu sa ai o seara cat mai frumoasa!:*

Unknown spunea...

Alex in primul rand bine ai venit si in al doilea rand multumesc frumos,ma bucur ca place poezia mea si...cu siguranta vor mai fi si altele ca aceasta:)

Unknown spunea...

elly eu multumesc pentru citire:)seara faina :*

SimonaR. spunea...

Trist Georgi... trebuia sa-l opresti!

Unknown spunea...

SimonaR. uneori,unele lucruri nu le poti face chiar daca iti doresti din tot sufletul...
Poate peste ani inapoi va privi
Si pe mine acolo ma va zari...
Sa ai un inceput de saptamana cat mai frumos:*:*

Anonim spunea...

Nu ma superi. L-am vazut de ceva timp chiar daca numai acum las raspuns. M-as supara daca nu mi-ai explica acest gest... ai adresa mea de mail daca cumva vei ezita o sa stiu si o sa ma supar :)

Tlaloc

Unknown spunea...

:) Se pare ca acum nu mai esti anonim:)Vezi ca si tu imi esti dator cu un raspuns si daca imi raspunzi si tu de ce iti ceri mereu iertare si de ce gresesti ca intri aici am sa iti raspund si eu:) >:D<

Trimiteți un comentariu