20 aprilie 2012 |

Plange-o copila...

Cu inima zdrobita si plina de regrete
Azi plange-o copila si-ncerca sa ierte
Pe cel ce cu cativa ani in urma
Cu rauri de lacrimi a facut-o sa planga...

Cu sufletul ranit si crunt sfasiat
Plange-o copila si-a uitat
Ca mai exista fericire in asta lume
Si nu poarta vesnic acelas nume...

Cu orgoliul calcat in picioare
Plange-o copila si rau o doare
Ca din toate puterile a luptat
Pentru cine n-a meritat...

Cu amintiri ce-au reinviat iar
Plange-o copila  si ii e in zadar
Lacrimile sa si le opreasca
Si durerea s-o mai potoleasca...

Cu sufletul ranit si inima zdrobita
Plange-o copila,pe-o banca parasita.
Cu amintiri reinviate si orgoliul in picioare calcat
Plange-o copila pe-o margine de lac...

12 vis(e):

Raveca spunea...

mi se potriveste mie,dar acum eu nu mai pling,am inceput sa traiesc din nou pe o alta cale,calea ce duce la cer,,,,,,,cu drag Raveca

D. spunea...

Poezia ma descrie...
Sau ma descria acum cateva luni mai bine zis

Anonim spunea...

Nu mai plange copila!
De ce sa plangi cand viata e frumoasa, de ce sa plangi ce nu are rost, da uitare a tot ce a fost. Nu spun ca e usor ci e greu, dar uita, e mai bine iti spun eu...
Imi cer iertare...
As vrea sa iti sterg lacrimile si sa iti arat ca poti zambii mereu. Zambeste visatoareo, zambeste asa cum nu ai facuto niciodata. Te rog zambeste.

Unknown spunea...

Raveca ma bucur ca nu mai plangi:) bine ai venit!

Unknown spunea...

...life ...e bine ca a fost in trecut si nu mai este si in prezent...>:D<

Unknown spunea...

Anonim...un pic de incurajare
vad in cuvintele tale,
nu este asa usor sa uiti ce ti s-a intamplat
mai ales cand iubesti cu adevarat...


De ce mereu oare
Iti ceri iertare?
Te cunosc de undeva,
Mi-ai gresit cu ceva?!?

De zambit...pot zambi
Chair in fiecare zi
Dar nu mereu
Va fi zambetul meu...

Anonim spunea...

Gresesc de fiecare data cand intru aici. Imi cer iertare. Nu m-ai intalnit niciodata!

Unknown spunea...

Anonim...chiar am ramas uimita,de ce gresesti ca intru aici?!?

Julieta spunea...

Minunate versurile !

Unknown spunea...

Julieta multumesc frumos!

Unknown spunea...

Foarte frumos,da m-o speriat muzica de pe blog=))

Unknown spunea...

Aniela Deby multumesc frumos,gata s-a rezolvat si cu muzica,acum nu te mai sperie:)

Trimiteți un comentariu