29 ianuarie 2013 |

Versuri...

Praf de luna
In suflet se aduna

Strigat de cristal
In minte mi-e piedestal

Cioburi de zile 
Pastrez in mine

~

Praf de stele
Sunt visurile mele

Strigat de iubiri
Sunt ale mele amintiri

Cioburi de  neintelesuri
Sunt ale mele versuri




*Fara virgula si punct
Doar spatiu si atat



6 vis(e):

Lupu Svetlana spunea...

frumos și captivant
Bravo!

...ღ...Dream...ღ... spunea...

Lupu Svetlana multumesc frumos!

Unknown spunea...

o impletire perfecta a cuvintelor si fara nici macar un semn de punctuatie in plus!
Am ramas impresionat astazi, astept sa te mai citesc! Sa nu cumva sa te lasi de scris!

...ღ...Dream...ღ... spunea...

Alin Gabriel bine ai (re)venit
Sa zicem ca semnele de punctuatie nu mai sunt pe placul meu :) prefer spatiu in locul punctelor si a virgulelor.Esti primit cu bratele deschise oricand pe aici :)
Multumesc pentru gandurile frumoase!

Lupu Svetlana spunea...

semnele de punctuație... interesant... cam așa le simt eu:

Sunt supărați pe mine gramateii
că nu pun virgula la locul ei
să nu ții pică dragă cititorule
ci ia creionul pune-o unde vrei

Nu fac amor cu puncte și tireuri
cu rimele în vis m-am cununat
când mă găsește-amiaza printre nouri
plasez subiectu-n loc de predicat

Și-acolo unde inima îmi sare
iar dorul îmi suspină mai altfel
arunc un semn dar nu la întâmplare
ci cum mi-o cere pulsul cum vrea el

Când vor rămâne puncte de suspensii
pe rana dintr-un miez de epitet
atunci sper să mă ierte gramateii
și-n semne vor vedea gust de estet

...ღ...Dream...ღ... spunea...

Doamna Lupu Svetlana
frumoasa simtire
sublima gandire

fara virgula se poate scrie
o intreaba poezie
si punctul de nu il folosim
in poezie tot ne regasim

Zambete si imbratisari!

Trimiteți un comentariu