23 mai 2012 |

As vrea...

As vrea sa tip dar nu o fac
Nimeni nu ma va auzi
Asa ca tac...

As vrea sa sper dar nu mai pot
In zadar am sa-ncerc...
Am pierdut tot...

As vrea sa cer dar nu stiu ce
Ca am avut de toate si-acum...
Gol sufletu-mi e...


10 vis(e):

rosia_lady spunea...

e trista, never give up hope,:(

D. spunea...

Si al meu suna a gol dar nu conteaza.Pot sa zambesc si cu sufletul gol:)

Unknown spunea...

e trista ca si mine rosia_lady...nu am sa renunt niciodata,sau cel putin am sa incerc sa nu renunt:)

Unknown spunea...

Denisa ma bucur sa aud asta.Te imbratisez cu mare drag!

maddu fluturash spunea...

heeiii tu :)... salut din nou, dupa multa vreme... acelasi fluturash sunt:X...
am mai citit pe aici pe la tine .... inca imi place deci .. esti prea buna la asta!... nu renunta nikiodata si... fii puternica ! ... ai incredere in tine...
te pwp dulce ... maddu fluturash:X.

Unknown spunea...

heeeiii bine ai revenit maddu :) ma bucur ca inca iti mai place ceea ce scriu,te mai astept pe aici:) si...nu am sa renunt niciodata:)
Seara faina sa ai!Imbratisari si pupici!

140720014 spunea...

si eu as vrea sa tip..dar lumea mea e surda momentan

Unknown spunea...

Wilderness...din pacate asa este si a mea...
Bine ai venit!

140720014 spunea...

multumesc, imi place blogul tau..:)

Unknown spunea...

multumesc frumos si eu Wilderness! :)>:D<

Trimiteți un comentariu