29 mai 2012 |

In urma mea...

Cand moartea-n pace nu ma va lasa
Si-ncet,incet la ea ma va chema
Am sa-mi iau caietul de poezii
Si numele in el mi-l voi scrijeli.

Sa ramana bine intiparit
Sa se cunoasca cand va fi citit
Peste ani si ani de zile
Cand toti o sa uitati de mine

Cand am sa fiu pe patul de moarte
Iar voi toti imi veti fi aproape
De mana pe rand am sa va iau
Si cate o poza cu mine am sa va dau.

Sa ramana la colturi indoita
Si-ntr-un album pitita
Cand dorul de mine o sa va ia
Sa va uitati la poza mea...
Cand trupul  imi va adormi pe vecie
Iar patul un mormant o sa-mi fie

Ganduri,tristeti si bucurii
Intr-un caiet voi veti gasi...
In poezii viata mi-am povestit
Si tot ce eu am trait...

Gesturi,priviri si amintiri
Am lasat intr-un album de fotografii
Ca doar asa am putut imortaliza
Momente din viata mea...


un caiet cu poezii
si-un album cu fotografii
e tot ce voi lasa
ca mostenire-n urma mea




Articol inscris la concursul Mostenirea !



8 vis(e):

140720014 spunea...

eu una as pretui caietul tau..

Unknown spunea...

Multumesc frumos Wilderness :) >:D<

Rebeca C. spunea...

Cred ca e sublim acel caiet!
Eu chiar as aplica ideea:-?
Frumoasa poezia!>:D<

Dragos spunea...

Un caiet cu viata si trairii,
Un caiet cu povesti si copilarii,
Un caiet cu drame si tristeti,
Un simbol tu vei fi,
Unica si in viata o sa fi pentru noi.

Unknown spunea...

Multumesc frumos Rebeca C.,ma bucur ca iti place!

Unknown spunea...

Dragos da,e un caiet in care este scrisa o viata de om...
Multumesc frumos pentru aprecieri! :)
Frumoase si randurile tale.Ar trebui sa participi si tu la concurs;)

Septembrie spunea...

E atât de frumos.....

Unknown spunea...

Septembrie,draga mea bine ai revenit pe aici,ma bucur ca a placut:)

Trimiteți un comentariu