17 mai 2012 |

Flacara inimii...

Am lasat din nou sa se aprinda
Flacara ce-a fost odata vie
Ca jarul n-a vrut sa se stinga
Si-a ars in scantei o mie...

Acum inima-mi incalzeste-ncet
Si gheata incepe sa se topesca
Incep s-o simt cum bate lent
Si vrea la viata sa se trezeasca...

Si-am s-o las sa arda,dar controlat
Ca orice as face s-o sting n-am cum
Si ca sa nu ma mai arda ca alta dat'
Am sa fiu mai atenta cu ea acum...

4 vis(e):

D. spunea...

Mi-as dori sa se trezeasca si inima mea si sa poata iubi din nou dar cred ca mai am de asteptat...

Unknown spunea...

Denisa sunt sigura ca nu vei astepta mult:)
Seara faina sa ai,te imbratisez cu drag!

140720014 spunea...

of..daca citeam aceasta poezie acum vreo 2 saptamni, ma regaseam in ea..
acum, sunt destul de fericita, mai ales ca se apropie vara..
sper ca si tu vei fi:)

Unknown spunea...

Wilderness ma bucur ca esti fericita,iti doresc ca aceasta fericire sa dureze cat mai mult...eu...mai vedem:)
Un inceput de saptamana cat mai frumos sa ai1 >:D<

Trimiteți un comentariu