21 mai 2012 |

Monday Seven(9)

Calatorie


Odihna

Inima

Divin

Efemer

Eternitate

Libertate



In fiecare zi de luni, MWB lanseaza Monday Seven.
Schema e simpla:7 zile-7 fotografii-7 cuvinte!
Nu este un concurs,este doar blogging interactiv!  

5 vis(e):

SoriN spunea...

Impresionant. imagini care chiar fac cât o mie de cuvinte fiecare!
O sãptamnã frumoasã! multumesc !

Alice in WonderNet spunea...

Greu de ales.. greu de decis.. greu de hotarat care este cea mai frumoasa imagine.. Dar, dupa ce am stat bine si am analizat, am ajuns la urmatoarea concluzie: cea care imi place cel mai mult este - Calatorie, Odihna, Inima, Divin, Efemer, Eternitate, Libertate. :D O seara frumoasa, Georgiana, si felicitari pentru postare!

Zdwuby spunea...

Imaginile sunt foarte interesante si frumoase toate...ai facut o selectie demna de apreciat...cu greu, dar am reusit sa aleg una care sa'mi placa mai tare si anume "divin":x
O saptamana frumoasa:)

D. spunea...

frumoase imagini:)

Unknown spunea...

Nu pot alege :) Toate imaginile sunt extrem de frumoase. Albastrul acelei pasari e extraordinar!
O noapte linistita!

Trimiteți un comentariu