13 iunie 2011 |

Din nou o leapsa...

Si am primit din nou o leapsa,de la Lavinia,care,cum ma prinde cum ma pune la treaba:)Haideti sa vedem despre ce este vorba.
1. Spune in 2 cuvinte cine esti tu!
O visatoare

2. Continua prin a insira pe foaie 3 persoane/intamplari care te fac fericit/a!
Familia,El(care a fost candva si fericita ma facea),cand visez cu ochii deschisi.

3.Mentioneaza un eveniment in care ai simtit ca Dumnezeu a fost langa tine!
Cred ca de fiecare data cand imi este greu si am cate o problema este langa mine,numai ca nu imi dau seama pe moment si realizez mai tarziu ca de fapt in acele clipe nu sunt singura si El a fost mereu langa mine.

4.Spune 3 calitati si 3 defecte ale persoanei de la care ai primit leapsa!
Hmm...calitati,nu cred ca are doar 3 are mai multe,este o fata desebit de minunata si defecte...nu stiu ce defecte ar putea avea...

5. Cum ai ajuns sa iti creezi un blog si ce te determina sa scrii in continuare pe el?
Un prieten avea blog si imi zicea sa intru sa citesc ce a scris si sa zic ce parere am si intr-o zi  neavand ce sa fac am zis sa imi fac si eu unul,sa vad daca m-as descurca cu asa ceva si incet,incet a inceput sa imi placa .Nu stiu ce ma determina sa scriu in continuare,poate voi cei care imi sunteti alaturi,cei care asteptati sa mai cititi din visele mele:)

6.Daca pentru o zi ai putea schimba lumea dupa cum ai vrea tu, cum ar arata aceasta?
Pff...as schimba multe la lumea asta.As face intr-un fel sa nu mai fie oameni saraci,sa poate duce toata lumea un trai cat de cat decent,as elimina drogurile si bauturile alcoolice foarte tari,as dota spitalele cu aparatura performanta si tot ce este nevoie,pentru oamenii care nu mai au pe nimeni la batranete  as face mai multe centre unde sa fie ingrijiti cum trebuie si sa aibe o batranete fericita...si vorba lui Vescan..."As mai avea de zis mult,mult prea multe,dar oricum nimeni n-o s-asculte"

7.Cate dintre visele tale au ramas neimplinite pentru ca tu ai renuntat la ele?
Cred ca am multe vise neimplinite,nu cred ca are rost sa le zic...oricum tot neimplinite vor ramane:)

8.Parerea ta sincera despre aceasta leapsa!
O leapsa foarte interesanta.



Cine doreste sa o preia si sa raspunda la intrebari o ofer cu cel mai mare drag.

10 vis(e):

Only Books spunea...

Like!:X

Unknown spunea...

*Only Books:Thanks :*

Lavinia Dance spunea...

inca o leapsa:D
nu mai stiam pe cine sa pun
:D:))

Septembrie spunea...

Salutare, am trecut așadar să văd ce mai faci:) Nu, nu mulțumesc. Gata cu leapșa. Deși sunt interesante. Bine te-am regăsit!

Unknown spunea...

*Lavinia:Cum faci cum nu faci tot la mine ajungi:)) >:D<

Unknown spunea...

*Septembrie:Multumesc de vizita,eu sunt bine si inca visez;))Tu ti-ai platit datoria si te-am scapat si de dobanda,nu te mai bag la restante si nici nu te mai pun sa faci alta datorie;))
O seara cat mai minunata iti doresc si cu drag te imbratisez>:D<

Lavinia Dance spunea...

pai ca sa nu te uit te chinui:))

Unknown spunea...

*Lavinia: :)) lasa ca vezi tu:)

Anonim spunea...

imi place:X

Unknown spunea...

*Just Anna.Ma bucur ca iti place ,poti sa o preiei si tu daca vrei:)

Trimiteți un comentariu