13 iunie 2011 |

Si inca o leapsa:))

Si cum e inceput de saptamana si in weeek-end am cam lenevit,Lavinia s-a gandit sa ma "bage in paine"asa de luni si sa imi dea o leapsa de facut,dar a mai stat un pic si s-a gandit ca e prea putin ceea ce mi-a dat de facut si a mai venit cu o leapsa,pe care,vreu nu vreau trebuie sa o fac;))
Aaaaasa,sa incepem...
1. da link-ul persoanei care ti-a oferit premiul
deja l-am dat mai sus un pic ;))
2. spune 7 lucruri random despre tine
pfff...cam greu la ora asta cu lucrurile despre mine,pot sa zic doar unul si sa scap mai usor:)
sunt o foarte mare visatoare;))
3. da premiul mai departe la 15 persoane
Iar m-ai prins si aici,eu nu vreau sa ofer premiu la 15 persoane,vreu sa ofer premiu tutror celor care ma urmaresc si care popsesc pe aici fara sa lase vreo urma:)
4. anunta-i de premiile primite
Hei,tu cel care ai citit acesta postare, sa stii ca ai primit aceste premii de la mine:)




5 vis(e):

ღAzucenaღ spunea...

Mersi pt premii si eu am poposit aici deci sunt si ale mele :D

D. spunea...

foarte frumos :x

Unknown spunea...

*ღAzucenaღ :evident ti le ofer cu cea mai mare placere>:d<

*Denisa:Mersi >:d<

*Lavinia::)vezi ca nu te uit asa usor :d :d >:d,

Loreta spunea...

:) mi-a placut adresarea: ,,hei, tu...'' e atit de familiara! hei, tu, omuletul visator! iti multumesc pentru ca mi-ai oferit un zimbet cu aceste premii!:):):*

Unknown spunea...

*Loreta:Ma bucur cand ii fac pe altii sa zambeasca si premiile ti le ofer cu cea mai mare placere >:D<

Trimiteți un comentariu