27 iunie 2011 |

Eu...si teiii

Si iar au inviat florile de tei
Si eu ma plimb in noapte pe alei
Si simt mirosul lor imbatator,
...de vremuri apuse  mi-e dor.

Dar ce pacat ca repede se trec
Petalele lor acum de pe jos le culeg.
Si anii mei asemeni florilor de tei
Au trecut repede si ei.

Si stau acum in parc pe-o canapea
Si privesc teiul din fata mea.
Ma-ntreb de cate ori teii vor mai inflori
Pana cand eu voi muri?


Si-atunci cand de pe asta lume voi pleca
La umbra unui tei,va rog a ma inmormanta,
Caci asemeni unor tei in vant
A fost si viata mea pe pamant.

Si vreau sa simt mirosul lor
Chiar si dupa ce am sa mor
Caci printre tei am copilarit
Si tot printre ei sa mor mi-am dorit...

16 vis(e):

Flyerboy spunea...

Hmmm ..mirosul florilor de tei in noptile de vara. Genial

Unknown spunea...

*Flyerboy:Nu e asa ca e superb sa mirosi florile de tei si sa te simti in al noulea cer?

P.S.:Te astept cu niste poze la tine pe blog cu tei:))

Anonim spunea...

moarte...
se pare ca nu numai eu m-am gandit la ea:-|



frumoase versuri>:D<

AndreeEA spunea...

Iaaaai, frumoasa poezia :X:X:X:X:X

Unknown spunea...

*Lavinia:cum adica te-ai gandit la moarte? :-w
Ma bucur ca iti plac versurile mele>:D<

:*AndreeEa:Mersiii :*:*>:D< >:D<

Mallynna spunea...

Foarte frumos :X eu am un tei la balconul meu si seara ies de multe ori la geam doar ptr a-l simti!

Unknown spunea...

*MAllyna:Mie imi place la nebunie cum miroase teiul si salcamul la fel.sunt inebunita dupa mirosul lor:)
>:D<

Anonim spunea...

pai e poveste lunga:D

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

Cat de frumoasa e poezia!:X
Mai ales ultima strofa=p~

Anonim spunea...

Am ramas placut impresionata de poezia aceasta!
Chiar e frumoasa!:)

Unknown spunea...

*Lavi:M-ai facut curioasa,nu ca nu as fi de fel :)))

*ganduri.aruncate.pe.net.:Multumesc mult si mie imi place cum a iesit strofa aia:)

*Denisaaa:Multumesc si tie si ma bucur ca iti place >:D<

florentin spunea...

Azi chiar am trecut pe langa foarte multi tei si miroseau asa de frumos:) Felicitari!

Lavinia Dance spunea...

buna, intra te rog aici : http://blogdepremii.blogspot.com/
am ceva pentru tine, sper sa-ti placa!


saca vrei am sa iti povestesc:)

Unknown spunea...

*florentin draganescu :Multumesc mult de tot:)

*ღ Lavinia ღ :Iar ai ceva pentru mine?:D
daca nu te deranjeaza;))Sa stii ca sunt o foarte buna ascultatoare:)

Anonim spunea...

Foarte frumoasa poezia:X mereu mirosul teiului imi aduce aminte,ca atunci cand eram mica mereu ma suiam in ei si stateam cu orele si priveam lumea de la inaltime:))

Unknown spunea...

*©ⓐⓣⓣⓐ ♪ :foarte frumos:)Si eu am niste tei in fata curtii si cand infloresc imi place sa stau afara pana seara tarziu sa simt mirosul lor:)
Eu nu ma urc in ei:))

Trimiteți un comentariu