10 iunie 2011 |

Leapsaaa...

Am primit de la Vér. si de la ღAzucenaღ o leapsa pe care am promis ca am sa o fac.Cum nu imi este somn si nu am ce face ma apuc sa imi "platesc datoriile",asa ca sa nu mai lungesc vorba am sa ma apuc de treaba.
In prima parte am sa incalc regulamentul si nu am sa public poza cu mine,nu inca(sper sa nu va suparati pe mine)
Acum sa mergem mai departe cu leapsa si sa raspund la intrebari:)

1.Zi-mi ceva despre tine.Gen cum te cheama,cati ani ai...
Hmm...ca sa nu fiu prea rautacioasa am sa va zic ca ma cheama Georgiana.

2.Ai porecle?Care?
Am,dar prefer sa nu le dezvalui;))

3.O melodie trista,una perfecta si 3 care iti plac mult.
-trista:Andra feat Adi Cristescu-Colt de suflet(nu stiu de ce mi-a venit in minte melodia asta) :D
-perfecta:nu cred ca exista o melodie perfecta asa cu nu exista nimic perfect pe lumea asta:)
-3 care imi plac:Vescan-atunci...acum,Spin-Amintirea ta si Paulina Laponte-Casi indispensable(pe astea le-am ascultat in ultima perioda cel mai mult,bine ca sunt mai multe care imi plac si depinde si de stare in care ma aflu)

4.Ai animal de casa?Care?
Am o pisicuta si un catelus:)

5.Daca ai avea un serial la TV cum s-ar numi?
Hmm...nu m-am gandit la asta pana acum niciodata,chiar nu stiu si nu imi trece nimic prin cap la ora asta.

6.Primul citat care iti vine in minte.Nu trisa,fara Google!
"Mai tarziu devenea prea tarziu"

7.Desenul preferat din copilarie:
Sailor Moon si Tom&Jerry

8.Iti place inghetata?
Da

9.Ce alt nume ti-ar placea sa ai,daca ai putea avea altul?
M-am obisnuit cu numele meu si nu cred ca mi-ar placea altul acum;))

10.Zi-mi un banc!
Doua bufnite stau pe o craca.
Una:Buhuhu...
Cealalta:Da,buhuhu la m..a ca m-ai speriat.


Leapsa merge mai departe la toti cei care doresc sa o preia:)Chiar sunt curioasa cine este dornic de o leapsa fara sa fie numit:)
Va doresc de pe acum un week-end cat mai placut si zile cat mai faine:) >:D<

6 vis(e):

Flyerboy spunea...

Bancu e genial :)) =))

Unknown spunea...

*Flyerboy::))Buhuhuu:))

Lavinia Dance spunea...

interesant bancul:))

Unknown spunea...

*Lavinia:vad ca am nimerit bancul,era singurul care mi-a trecut prin minte la ora aia;))

D. spunea...

foarte fain bancul:))
chiar m-ai facut sa zambesc:x

Unknown spunea...

*Denisa:Nu-i asa? :))

Trimiteți un comentariu