12 iunie 2011 |

Incertitudini...

De ce a trebuit tu sa ma suni
Si viata din nou sa-mi tulburi?
De ce a trebuit eu sa iti raspund
Si-acum din nou sa plang?

Poate ca seama si tu ti-ai dat
Ca ceva cu mine s-a intamplat.
Dar oare ai simtit
Ca suspinand te-am mintit?

N-am avut curajul sa-ti spun
Sa te intorci din al tau drum.
Sa-ti zic sa vii la mine
Caci imi este tare dor de tine.

Cu nimic nu am fi gresit 
Daca ne-am fi intalnit.
De vorba am fi stat
Si apoi ai fi plecat.

Sau poate c-a fost mai bine
Sa nu ma vad cu tine?
Cine stie ce se mai intampla...
Si oricum...tu iar vei pleca...
P.S.:
E noapte si e frig
Si eu incet te strig
Sa ma auzi as vrea
Si sa fii la usa mea...

8 vis(e):

Brandusa spunea...

Se scurg zilele vietii asteptand, se scurg anii privind pe un geam o venire...apoi vom regreta tocmai aceasta asteptare.
Iti sarut fruntea, ca prietena, ca mama...si vrerea mea iti va trimite zile implinite, zile fericite. Eu asta iti doresc, zile traite din plin !

Unknown spunea...

*Bradusa:Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ai adresat.
Si eu iti doresc numai bine,zile cat mai frumoase si cat mai senine. >:D<

Flyerboy spunea...

Supeeeeerb :x

Unknown spunea...

*Flyerboy:Meeeeerrrsi :) >:D< :-*

Lavinia Dance spunea...

dream ai o leapsa de la mine:D

Unknown spunea...

*Lavinia:Iar ma pui la treaba? ;)) >:D<

Only Books spunea...

Cat de superb!:]

Unknown spunea...

*Only Books:bine ai venit pe aici.Multumesc>:D<

Trimiteți un comentariu